DEATH CAB FOR CUTIE - MEET ME ON THE EQUINOX

 

FIRST VERSE:

Meet me on the equinox 

Meet me halfway

When the sun is perched on its highest peak 

In the middle of the day

Let me give my love to you

Let me take your hand

And as we walk in the dimming light

Oh darling understand that everything ends…

 

Meet me on your best behavior

Or meet me at your worst

For there will be no stone unturned

Or bubble left to burst

Let me lay beside you darling

Let me be your man

And let our bodies intertwine 

But always understand that everything ends..

 

A window

An open tomb

The sun crawls across your bedroom

A halo

A waning moon 

Your last breath moving through you as everything ends..

  

 

 

俏妞的死亡計程車 - 在晝夜交會時分

 

FIRST VERSE:

在晝夜相等的交會時分與我見面

在那中繼點等候著我

當太陽閃耀著最耀眼的光芒時

在那一天的中間點時

讓我給你我的愛

讓我握住你的手

當我們走入微光之時

噢!親愛的,請了解一切都將終結

 

在你覺得好的時候與我見面

在你覺得差的時候與我見面

沒有移動不了的石頭

沒有永不破滅的泡沫

親愛的,讓我躺在你的身邊

讓我做你的男人

讓我們的身體交纏在一起

但請牢記,這一切都將終結..

 

一扇窗戶

如同一座開啟的墳墓

日光爬入你的房間

光暈

殘缺的新月

一切終結之際,你吐出了最後的氣息..

arrow
arrow
    全站熱搜

    newmoon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()